Platniczych Bills Zaprawde MOZNA Painless

Skrzywila sie. Kilka rachunków czuje sie jak armload cegiel. Brzuch boli i - darnn? Skad, ze kalkulator isc, tak? I wyzebrac przez mój portfel najnowszych poslizgu ATM. Równowagi lusterka moje pragnienie, aby wykonac te miesieczny rytual Placenie Rachunków: praktycznie zerowe. Jeszcze nie ma drobny glos w glebi duszy pytal: "Czy zawsze jest to okropne O placeniu rachunków?"

Pamietam, jak sie czulem, gdy mój tata wykonal rytual Placac rachunki. Nie eskalowac napiecia, jak przygotowal jadalnia
Kiedy wyszlam za maz, mój maz prowadzona rytual Placenie rachunków. On wykonywal swoje obowiazki z jeszcze straszniejsze taktyka - lodowate milczenie, a nastepnie ustnie trzy dni po wybuchu Placenie rachunków. I nigdy nie przyzwyczailem sie do tego nowego, ciemniejszy aspekt rytualu.

Mozna by pomyslec, ze po latach 50 + przezywa Placenie Rachunków ten sposób, ze rytual musi byc odegrane pelen niepokoju, strachu, oskarzen i grózb. Nie tak. Jestem zyjacym dowodem, iz nawet jesli juz wykonal rytual taki sposób tak dlugo, jak mozna zapamietac, mozna zmienic caly nastrój Placenie rachunków.

Zrozumienia, jak Prawo Przyciagania dziala wyslij mi wiecej, co czuje, postanowilem, ze chce czuc sie dobrze Placenie rachunków. Zadalam sobie pytanie: Kiedy czuje sie dobrze o kontroli na pismie lub wydawac pieniadze? Odpowiedz: Kiedy jestem na zakupy rzeczy, które lubie i doceniam. Wiec postanowilem zmienic nazwe rytualu z Placenie Rachunków wydawanie pieniedzy! Tak szybko jak ja, ze mój nastrój przesuniete.

W pierwszym, musialem przypomniec sobie, ze jestem wydawac pieniadze! I LOVE i wydawanie pieniedzy! Musialem swiadomie zamienic wyrazenie Placenie Rachunków z kieszonkowego! Teraz myslimy o rytual jak wydawac pieniadze!

Potem przypomnial sobie wszystkie blogoslawienstwa otrzymam za uslugi, ze jestem wydawac pieniadze! w sprawie. Kocham sposób w jaki jestem w stanie rozmawiac z klientami i przyjaciólmi, dzieci i wnuków, którzy mieszkaja daleko ode mnie, pod numerem im. Tak I LOVE wydawanie pieniedzy! do wynagrodzenia za korzystanie z mojego telefonu.

I LOVE dodatkowy czas zyskam akcesoria oprogramowanie mój programista opracowal dla mojej firmy, tak uwielbiam wydawac pieniadze! na temat programowania.

Kocham wolnosc Mam do celu mój dzien pracy i zabawy, tak I LOVE wydawac pieniadze! na uslugi sekretarskie i ksiegowosci.

I LOVE zycia piekne mieszkanie w luksusowym portowy, tak uwielbiam wydawac pieniadze! tu mieszkac.

Teraz czekam na przywilej wydawac pieniadze! Co tydzien bede wykonywal ten rytual z taka radoscia, ze do czasu mam zrównowazony cztery sprawdzanie rachunków, napisal kilkanascie kontroli, kopiowana oswiadczenia, spiete przychodów, skierowana i opieczetowane wszystkie koperty, jestem wysoki! I LOVE wydawac pieniadze!

Nastepnym razem, kiedy rozpoczyna sie rytual Placac rachunki, tylko próbowac i nie myslec o tym, co robisz, jak wydawac pieniadze! Teraz, kiedy wiem, ze to mozliwe, ze wydawanie pieniedzy zabawy! starego rytualu po prostu nie bedzie taki sam.

Czy masz tajne marzenie, pragnienie i nadzieje?

Rebecca kontakt, aby dowiedziec sie, jak mozna zyc swoje marzenia!

No comments:

Post a Comment