Ustanawiajacego Wielkiej Obslugi Klienta

W dzisiejszym konkurencyjnym swiecie, oferujac niezwykla obslugi klienta jest niezbedne do kontynuowania dzialalnosci. Badania wskazuja, ze srednio, osoby, która negatywne doswiadczenia z firma dwunastu innych osób mówi o swoich zlych doswiadczeniach. Oznacza to, ze jeden klient mial negatywne doswiadczenie prowadzenia dzialalnosci gospodarczej z toba, dwunastu innych osób o tym wie. Bardzo wazne jest wiec, dla firmy zawsze oferuja najlepsze w celu unikniecia negatywnych slów jawnosci-mouth.

<1. Zapoznaj sie: Poznaj wspaniala obsluge klienta. Na przyklad, jezeli nie jest spólka podziwiac z uwagi na jego obslugi klienta, badanie to z bliska. Co oni robia, ze czyni z nich rózni sie od innych? Jesli dokladnie przeanalizowac inne firmy, moze pochodzic z wielkich idei do wdrozenia w firmie. Jednoczesnie, z badan firmy zly dzialy obslugi klienta w celu unikniecia ich popelnienia bledów. Istnieja równiez doskonale stron internetowych z poradami i zalecenia dla malych firm za darmo. Na przyklad, strony internetowej Microsoft Small Business znakomite rekomendacje na temat utworzenia wielkiej dzialu obslugi klienta.

2. Ma "propozycje" okna: pozwala klientom w celu uzyskania opinii i zalecen. Jesli nie jest zlym recenzje, upewnij sie, ze w celu rozwiazania problemu jak najszybciej. Jesli klient wraca i stwierdza ze nie odniósl sie jego skargi, istnieje szansa, ze on lub ona nie wróci do firmy, a inni beda sluchac o ich negatywnych doswiadczen. Zawsze nalezy pamietac, ze jest ponad piec razy trudniej zdobyc nowego klienta niz utrzymanie starego.

3. Byc rozwazny: Zawsze powrót zadzwonic do klientów e-maile i rozmowy tego samego dnia roboczego. W ten sposób klienci beda sobie sprawe, ze uwaza Pan, ze sa one wazne, a nastepnie bedzie bardziej sklonny do kontaktów z Toba.

4. Prowadzi otwarte oczy: Spróbuj obserwowac klientów. Obserwujac to, co lubia, a czego nie, moze byc w stanie kierowac problem i popraw to szybko.

5. Znac swoich klientów: Pamietajac nazwiska klientów i znajac ich preferencji pomoze zbudowac wspaniala reputacje. Jesli to mozliwe, starac sie utrzymac liste urodziny klienta. W dniu swoich urodzin, wyslij je e-mail lub karty oferujac im znizki w tygodniu od ich urodzin.

Wskazówka: Wielka obsluga klienta pomoze Ci rozwijac lojalnych klientów. Dlaczego nie wykorzystac swój lojalnych klientów, aby pomóc Ci do reklamowania swojej firmy? Opracowania dotycza-znajomego program zachet dla skierowan i zachecic wiernych klientów, aby rozpowszechniac informacje o swojej dzialalnosci. Word-of-mouth jest bardzo poteznym narzedziem marketingowym i FREE

No comments:

Post a Comment