Asset Management

Róznych strategii alokacji aktywów

alokacji zasobów w procesie podzialu portfela na glówne kategorie aktywów, takie jak obligacje, nieruchomosci, gotówka, lub grup. Czyniac to istnieja trzy glówne strategie, które sa:

1. sprzedazy aktywów strategicznych

2. sprzedazy aktywów Tactical

3. Market Timing

alokacji aktywów strategiczne:

Ten skupia sie na projektowaniu portfel inwestycji, który jest odpowiedni do Twoich potrzeb, a trzyma sie, ze podzial przez wszystkich warunkach rynko
alokacji aktywów taktyczne:

obrotu aktywów zaangazowanych Tactical prognozowania klasy aktywów i zwraca zwiekszenie lub zmniejszenie zaangazowania klasy aktywów w oparciu o prognozy. Powrót prognozy moga byc zmienne podstawowych funkcji, na przyklad zmiennych ekonomicznych, technicznych zmiennych, prognoza inflacji, najnowsze trendy cen, zarobków lub odsetek prognoz lub kombinacja kilku czynników. Taktycznych alokacji aktywów oparta jest glównie na tych prognoz. Tactical Asset Marketing jest równiez znany jako Active Portfolio Management.

czas Rynek:

Jest to taktyczna alokacja aktywów posunieta do skrajnosci. Polega ona na prognozowaniu zwrotu aktywów i tworzenia "wszystko albo nic" klasy aktywów zakladów. Strategia czasu rynek moze rozpoczac rok 100 procent w obligacje skarbowe i koniec roku 100 procent zasobów.

Na nie lubi tracic pieniadze, a nikt nie lubi byc na rynku byka. Rynek czas rozwiazuje oba te problemy. Mimo ze niektórzy inwestorzy moga uwierzyc, ze istnieja strategie, które pozwola im skutecznie splot do iz rynków, okaze sie, ze niewiele osób rzeczywiscie to zrobic, i tych ludzi moze byc szczesliwy, a nie dobre. czas na rynku nie jest zalecany przez specjalistów.

Nikt nie wie, który z tych trzech bedzie dzialac dobrze. Ale najlepiej jest trzymac wywazonej wielu aktywów klasy portfolio, który utrzymuje strategicznej alokacji w czasie.

No comments:

Post a Comment