Nie czekaj na Perfect sytuacji splate Twojego zadluzenia

?Powodem numer jeden ludzie nie pozbeda sie dlugu, to oni

nie próbuj. Moze to dotyczyc. Chcesz, ale nigdy nie

wydaje sie aby to zrobic. Umiescic go z jakiegokolwiek powodu.

Chcesz czekac na wasze zycie bylo tylko tuz przed

dokonac próby. Mówisz sobie, kiedy dostaje nowy

pracy, gdy pojawia sie obok promocji lub gdy otrzymam

ext podniesienia, a ja pójde do pracy na mój dlug.

Byc moze czeka na jakis sztucznie terminu. Ty

ell sie pierwszym roku bedzie to dobry czas, aby< rozpoczac

lub po powrocie z wakacji. Ilekroc jest to mozliwe, nalezy

zawsze w przyszlosci.

Ja nazywam to "doskonaly sytuacji procrastinating.". Pozwala to na

mozna odlozyc wszelkie dzialania, gdy czekasz na swoja sytuacje

o byc doskonaly. Przypomina mi historie czytalem na drugi dzien

o rejestracji matka z córka do przedszkola.

Matka, nauczycielka w szkole, wzial córke do rejestru

do przedszkola. Zostali powitani przez przedszkole

eacher przy stole na zewnatrz pomieszczenia. Na stole miala

niektóre papier i kredki. Matka zas stanal z powrotem

eacher zrobil, co uznaje sie za matka, proste

pokaz umiejetnosci córki.

Nauczyciel zapytal dziecko ja wybrac ulubiony kolor

pastel i pisac jej nazwisko na jednej z kartek papieru.

Matka unosi sie w tle, znal jej córka

moze nie tylko pisowni nazwiska, ale nazwiska wszystkich jej

czlonków rodziny. Byla zadowolona z córka bedzie to

dobrze.

Jednak dziecko po prostu stal i patrzyl na kredki. Dobry rzad bedzie sie wiazal z manipulacja udzialem w zyciu publicznym i demokratyczna odpowiedzialnoscia traktowanymi jako zmienne pomocne w uzyskaniu przekonywajacych i realnych/wydajnych i skutecznych wyników (Reinecke, 1998). Wykorzystanie przez BS kapitalu spolecznego jako koncepcji rozwoju pokazuje do jakiego stopnia zarzadzanie moze obejsc kwestie wladzy i pokonac opór.

eacher ponownie poprosil ja, aby wybrac swój ulubiony kolor i

Napisz swoje imie. Dziecka pozostawala nadal. Jej matka wiedziala

mogla to zrobic, jednak zostal z powrotem, aby nauczyciel

poradzic. Nauczyciel nastepnie umiescic ja ramieniem i dziewczyna

stary jej bylo wszystko w porzadku, ona nauczyc sie pisac swoje imie

w ciagu roku szkolnego.

Jak mala dziewczynka i matka jechala domu matka pyta

ja, dlaczego nie napisac jej nazwisko. Jej córka


esponded "Poprosila mnie pisac moje nazwisko z moim

ulubiony kolor i nie ma rózowy pastel ".

Mala dziewczynka, bardzo zdolny co zostal poproszony o niej,

nie zrobic, bo sytuacja nie jest doskonaly.

Wiele razy mamy ten sam sposób. Jak przygotowac sie do walki swój dlug, czy to, czego jestes zdolny, nie czekajac na idealne sytuacji. Choc wazne jest, aby plan, to wazniejsze jest po prostu zaczac. Plan moze zostac dostosowane w przejsc, ale jesli stale dostosowywac date rozpoczecia, nigdy nie wprowadzi swój plan w czyn. Tak, to juz teraz, nie czekac na rózowy pastel.

No comments:

Post a Comment