. Ogólne wsparcie budzetowe powinno nacisk na prawa krajów partnerskich wlasnosci. Dawców, które dostarczaja funduszy i srodków dla potrzebujacych krajów powinna takze wspierac jego rozwoju. Dlatego tez takie wsparcie powinno byc czescia od silnego zaangazowania politycznego.
. Pomoc budzetowa powinna pomóc w poprawie wydajnosci i odpowiedzialno
. Poparcie dla budzetu na zmniejszenie kosztów transakcji, zwlaszcza dodatkowych kosztów, takich jak te, które powstaly w wyniku licznych i na duza skale PFM ocen. Jednym ze sposobów na zmniejszenie tych kosztów jest przypomnienie wsparcia budzetowego w ramach procedur krajowych.
. Niestabilny charakter alokacji zasobów nalezy zmniejszyc i wsparcie budzetowe powinno byc przedstawione w sposób do poprawy przewidywalnosci. Kwota wsparcia wymaga czasu przydzialu i przejrzyste warunki dla jego dystrybucji sa godne uwagi punkty, które powinny byc liczone na przy planowaniu budzetu. Jednakze dotychczasowe przypadki pokazuja, ze rzeczywiste terminy i wielkosc budzetu i gwarancji wyplaty sa niespójne. Darczynców powinna postarac sie zatrzymac zgodny z ich strony w celu wyeliminowania przyczyn niestabilnosci.
Byly rózne role ogólnego wsparcia dla budzetu prowadzi do wykorzystania wsparcia finansowego we wlasciwym kierunku ogólnego wsparcia budzetowego.
No comments:
Post a Comment