Wedlug zasad tworzenia dobrobytu

Wartosci w tworzenie dobrobytu nie moga byc niedoszacowane. Pieniadze tylko przeplywy sie w kierunku wartosci. Dlatego czlowiek jest zawsze bogactwo funkcji poziom wartosci jest w stanie stworzyc. Zasada ta opiera sie na pieciu glównych punktów, przedstawiono ponizej:

. V - Wartosc moze byc w formie odpowiedzi na pytanie, rozwiazujac problem lub celowemu pomylic. W co tak zawsze format moze byc, ale ma potencjal przyniesc bogactwo. Szczególnie wtedy, gdy intencje sa prawdziwe. Wezmy na przykl
Tworzenia dobrobytu = wartosc.

. - Odbiorcy tutaj mówi o zasieg, rynku, rynek docelowy. Zrobilismy krok dalej od zaledwie tworzenia wartosci dla odbiorców, który chcesz osiagnac. Grupy docelowej sa w stanie dotrzec do wartosci masz okresli równiez bogactwo, jakie moga tworzyc. Na przyklad, co najmniej 100 osób, które sa w stanie zaplacic 5 dolarów za wartosc oferty jest inna od 500 sklonni zaplacic $ 2,5. Wiec takze tworzenie wartosci dla firmy rózni sie od tworzenia wartosci, które moglyby rozwiazac problem krajowych. Prosze. Powiemy, ze tworzenie dobrobytu = wartosc x Odbiorcy.

. L - Wykorzystaj to jak wykorzystac zdobyte jest w stanie wykorzystac cos. Oznacza to, moglibysmy stworzyc wiekszy zysk z pomoca niektórych zewnetrznych narzedzi. Istnieje kilka narzedzi mozemy mówic o tym miejscu, ale chcemy powstrzymac sie do wykorzystania ludzi. Dwóch dobrych glowy to nie jedna mówia, prawda? Tak, Lesniczy Brad. Z pewnoscia bedziemy osiagnac wiecej, kiedy mamy ludzi pracujacych u nas lub do nas (tych pierwszych jest zawsze lepsze). Co by mialo sie to zrobic w wieku Odbedzie sie to w kilka godzin, a bledy moga byc równiez zminimalizowane ze wzgledu na jakosc komponentów mozna uzyskac z innych stron. W zwiazku z tym tworzenie dobrobytu wartosci x = x Odbiorcy dzwigni.

. U - Wyjatkowosc jest po prostu stoi obecnie. Rózniace sie od tlumu. Bedzie to dla was trudne do zlamania i penetracji rynku istniejacych na przyklad, jesli nie wykroic dla siebie nisze. Najwybitniejszy czlowiek zawsze sie przyciagaja lub najbardziej bogactwa. Nalezy zadac sobie nastepujace pytania: co mnie wyróznia postaci pana? Dlaczego klient przyszedl do mi? Co zrobic ktos podrózy na duza odleglosc do mnie protekcjonalnie? I musisz byc swiadomy tego faktu jesli musisz tworzenia dobrobytu. Tworzenia dobrobytu Wartosc x = x Odbiorcy Wykorzystanie x wyjatkowosci.

. E - wydajnosci i skutecznosci polegaja na zamianie wejsc w wyniki i maksymalny wplyw na ilosc czasu potrzebnego do osiagniecia tego celu. To polozenia wiekszego nacisku na Ciebie. Jak dobrze jestes uziemiony w to co robisz: jak powazny jest dla Ciebie? Ile czasu sie w nim znajduja, i wiele innych pytan bedzie okreslic, jak skuteczne jestes? Swój poziom wydajnosci ostatecznie utrzymac sie w bogactwa i tworzenia nowych dóbr dla Ciebie w dluzszej perspektywie.

Ostatecznie. Tworzenia dobrobytu = WARTOSC PUBLICZNOSCI X X X wyjatkowosc dzwigni X wydajnosci.

Moga Panstwo znalezc wiecej moich pieniadz artykuly w http://www.chamotservices.blogspot.com

No comments:

Post a Comment